Субота, 27.04.2024, 12:23
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Режим роботи школи
Заклад працює 5 днів на тиждень. ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ Вихідні: субота , неділя. 1,2,3,5,6,7,8 класи навчаються в першу зміну. 4 клас - в другу зміну. Розклад дзвінків: 1. 8:30 -9:10 2. 9:20 -10:00 3. 10:10-10:50 4. 11:20-12:00 5. 12:10-12:50 6. 13:00-13:40 7. 13:50-14:30
Контакти
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Корисні сайти
http://makarivskij-rmk4.webnode.com.ua/ http://makariv-rmk.at.ua/ http://www.makarivskyi-rvo.edukit.kiev.ua http://mon.gov.ua/ http://kyiv-obl.gov.ua/ http://www.kyiv-oblosvita.gov.ua/ http://testportal.gov.ua/ http://kievtest.org.ua/ http://kristti.com.ua/ http://www.pedpresa.com/
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 41

Вступ

В 2011 - 2012Г навчальному році вчителі школи здійснювали  роботу над проблемою „Удосконалення навчання та виховання дітей через особистісно зорієнтований підхід". Метою роботи було створення оптимальних умов для індивідуального розвитку особистості.

Важливим напрямом підвищення кваліфікації вчителя, від рівня якого залежить удосконалення навчально-виховного процесу, є методична робота. Саме вона носить безперервний, систематичний характер, тісно пов'язана з проблемами, над якими працюють вчителі, ходом і результатами навчально-виховного процесу: дає можливість глибоко, протягом певного часу вивчати діяльність і особисті якості вчителів, виявляє недоліки в їхній діяльності і паростки передового педагогічного досвіду.

Враховуючим місце методичної роботи (поряд з курсовою перепідготовкою) в підвищенні фахової підготовки вчителів, у школі значне місце відводиться цьому напряму роботи. Загальна структура методичної роботи вчителів предметників передбачається в річному плані роботи школи.

Основні напрями, за якими планувалась внутрішкільна науково-методична робота:

-         удосконалення змісту науково-методичної роботи; забезпечення її національної спрямованості;

-         вивчення педагогами теорії і методики навчання та виховання, психології, етики;

-         збагачення педагогічних кадрів надбаннями української науки, культури;

-         ґрунтовне вивчення та практична реалізація програм та підручників, розуміння їхніх особливостей і вимог з позиції формування національної школи;

-         удосконалення методики застосування наочних посібників;

-         систематична інформація про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи.

З досвіду роботи школи відомо, як важко об'єднати вчителів мови, хімії, математики, географії. Тому для вирішення цієї проблеми в школі постійно працює психолого-педагогічний семінар вчителів предметників „Взаємодія учасників навчально-виховного процесу". На засіданнях семінару розглядались питання взаємодії учителя і учня в практиці сучасного уроку, ознайомлювались з новинками методичної літератури, з нормативними документами Міністерства освіти і науки України, проводили відкриті уроки.

Традиційним стало проведення методичних оперативок. Саме вони включали питання опрацювання документів, огляд нових публікацій, професійної преси, наукових рекомендацій.

 На педагогічній раді було підведено підсумок роботи над науково-методичною проблемою «Удосконалення навчання та виховання учнів через особистісно зорієнтований підхід». Вчителі прозвітувались про свою роботу у світлі проблеми школи, відтак було укладено базу даних поро боті над даною проблемою. Ц розробки уроків, сценарії позакласних заходів, проекти.

 

Отже, методична робота в основній школі проводиться, хоча ще є багато невирішених питань. Потрібно активізувати роботу семінару вчителів-предметників, запроваджуючи інноваційні форми організації роботи психолого-педагогічног семінару.


В поточному 2010 - 2011 навчальному році психолого-педагогічний семінар вчителів предметників продовжить працювати над темою „Проектна діяльність - творча співпраця вчителя і учня", котра спрямована на вирішення проблеми школи: