« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Травень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Грудень
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
Вступ
В 2011 - 2012Г навчальному році вчителі школи здійснювали роботу над проблемою „Удосконалення навчання та виховання дітей через особистісно зорієнтований підхід". Метою роботи було створення оптимальних умов для індивідуального розвитку особистості.
Важливим напрямом підвищення кваліфікації вчителя, від рівня якого залежить удосконалення навчально-виховного процесу, є методична робота. Саме вона носить безперервний, систематичний характер, тісно пов'язана з проблемами, над якими працюють вчителі, ходом і результатами навчально-виховного процесу: дає можливість глибоко, протягом певного часу вивчати діяльність і особисті якості вчителів, виявляє недоліки в їхній діяльності і паростки передового педагогічного досвіду.
Враховуючим місце методичної роботи (поряд з курсовою перепідготовкою) в підвищенні фахової підготовки вчителів, у школі значне місце відводиться цьому напряму роботи. Загальна структура методичної роботи вчителів предметників передбачається в річному плані роботи школи.
Основні напрями, за якими планувалась внутрішкільна науково-методична робота:
- удосконалення змісту науково-методичної роботи; забезпечення її національної спрямованості;
- вивчення педагогами теорії і методики навчання та виховання, психології, етики;
- збагачення педагогічних кадрів надбаннями української науки, культури;
- ґрунтовне вивчення та практична реалізація програм та підручників, розуміння їхніх особливостей і вимог з позиції формування національної школи;
- удосконалення методики застосування наочних посібників;
- систематична інформація про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи.
З досвіду роботи школи відомо, як важко об'єднати вчителів мови, хімії, математики, географії. Тому для вирішення цієї проблеми в школі постійно працює психолого-педагогічний семінар вчителів предметників „Взаємодія учасників навчально-виховного процесу". На засіданнях семінару розглядались питання взаємодії учителя і учня в практиці сучасного уроку, ознайомлювались з новинками методичної літератури, з нормативними документами Міністерства освіти і науки України, проводили відкриті уроки.
Традиційним стало проведення методичних оперативок. Саме вони включали питання опрацювання документів, огляд нових публікацій, професійної преси, наукових рекомендацій.
На педагогічній раді було підведено підсумок роботи над науково-методичною проблемою «Удосконалення навчання та виховання учнів через особистісно зорієнтований підхід». Вчителі прозвітувались про свою роботу у світлі проблеми школи, відтак було укладено базу даних поро боті над даною проблемою. Ц розробки уроків, сценарії позакласних заходів, проекти.
Отже, методична робота в основній школі проводиться, хоча ще є багато невирішених питань. Потрібно активізувати роботу семінару вчителів-предметників, запроваджуючи інноваційні форми організації роботи психолого-педагогічног семінару.
В поточному 2010 - 2011 навчальному році психолого-педагогічний семінар вчителів предметників продовжить працювати над темою „Проектна діяльність - творча співпраця вчителя і учня", котра спрямована на вирішення проблеми школи: