Субота, 27.04.2024, 10:48
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Режим роботи школи
Заклад працює 5 днів на тиждень. ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ Вихідні: субота , неділя. 1,2,3,5,6,7,8 класи навчаються в першу зміну. 4 клас - в другу зміну. Розклад дзвінків: 1. 8:30 -9:10 2. 9:20 -10:00 3. 10:10-10:50 4. 11:20-12:00 5. 12:10-12:50 6. 13:00-13:40 7. 13:50-14:30
Контакти
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Корисні сайти
http://makarivskij-rmk4.webnode.com.ua/ http://makariv-rmk.at.ua/ http://www.makarivskyi-rvo.edukit.kiev.ua http://mon.gov.ua/ http://kyiv-obl.gov.ua/ http://www.kyiv-oblosvita.gov.ua/ http://testportal.gov.ua/ http://kievtest.org.ua/ http://kristti.com.ua/ http://www.pedpresa.com/
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 41

Портфоліо вчителя початкових класів Ступак Людмили Миколаївни

Педагогічний стаж - 7 років.  Вчитель початкових класів. Категорія-друга.
Моє Кредо

«ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У ЗВИЧНЕ І ВОНА ПОБАЧИТЬ НЕСПОДІВАНЕ.

ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У НЕГАРНЕ І ВОНА ПОБАЧИТЬ ГАРНЕ.

ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У ЧАСТИНИ І ВОНА ПОБАЧИТЬ ЦІЛЕ.

ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У МАЛЕ І ВОНА ПОБАЧИТЬ  ВЕЛИКЕ.

ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У СЕБЕ І ВОНА ПОБАЧИТЬ ВЕСЬ СВІТ».

—ДОСВІД РОБОТИ
—Я, Ступак Людмила Миколаївна, народилася 05.04.1970 року у селищі Макарів Київської області.
—У 1977 році пішла до 1 класу Макарівської середньої школи. Привітну, щиру усмішку своїх перших вчителів я пам'ятаю і до сьогодні. Я впевнена, що фундамент майбутнього, закладають саме вчителі – початківці. З величезною любов'ю та повагою звертаюся до Юхименко Софії Кирилівни та Хоменко Катерини Іванівни і бажаю їм довголіття та міцного здоров'я. Саме їм, та багатьом іншим вчителям Макарівської школи я вдячна за любов, ласку, підтримку, розуміння та людяність.




Вірш посвята моїй першій вчительці:

Я пам'ятаю, як казала

Найперша вчителька моя,

Що буду з дітьми працювати

Зв'яжу зі школою життя.

Слова ці стали, як пророцтво:

Я дітям віддаю життя

Для мене завжди еталоном

Найперша вчителька моя.

Я вдячна своїй рідній школі

Своїм найкращим вчителям,

Їм зобов'язана довіку

Професією та знанням.



Пройшли роки, і моя мрія стати вчителькою нарешті здійснилася. У 2006 році я склала іспити і поступила у Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди на факультет початкової освіти. Під час навчання в університеті приймала активну участь у багатьох педагогічних  конференціях, де набула нового досвіду для своєї роботи. А у 2012 році я закінчила університет і отримала диплом магістра.

Зараз  я вже 7 років працюю вчителем початкових класів у Чорногородській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів.

Мої маленькі вихованці

Пізнати хочуть дивосвіт,

І я роблю усе для того

Щоб у майбутньому

Це був «найкращий цвіт».

Була запрошена, у 2010 році на районну серпневу конференцію педагогів Макарівщини, де і мала змогу отримати додатковий педагогічний досвід від інших педагогів з більшим досвідом роботи.

Разом зі своїми учнями ми приймали активну участь у житті нашої школи і не тільки:

Сертифікат міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» 2010 р. і отримає відмінний результат один з моїх найкращих учнів Бірюк Василь.
Сертифікат міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»2011 р. і показав добрий результат знову ж таки Бірюк Василь.
Бірюк Василь став лауреатом Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок-осінній» (історія біологія, історія хімія.
У 2012 році Бірюк Василь став лауреатом Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок-весняний» у номінації «Швидкий колосок», «Астро-Гео Колосок», «Розумний Колосок»
У 2012 році мій учень Бірюк Василь отримав сертифікат, який засвідчує, що учень був учасником міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» і показав добрий результат.

Приймаючи активну участь у математичних змаганнях дирекція Чорногородської ЗОШ І-ІІ ступенів нагородила мого учня Бірюка Василя грамотами.

 У 2012 році мої першокласники почали навчання за новою програмою. Їм звичайно нелегко, але ми разом долаємо труднощі у навчанні. Разом з батьками створили комфортні умови для дітей, аби школа для них стала рідною домівкою

Проблема над якою працює вчитель :
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ОСНОВІ ПЕДГОГІНОЇ СПАДЩИНИ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО

   Отже, розроблені і апробовані шляхи щодо формування творчої особистості молодшого школяра (на основі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського) дозволяє мені, розглядати запропоновані педагогічні заходи, як один із шляхів інтенсифікації навчально-виховного процесу, щодо формування людини-творця.