« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Травень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Грудень
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
Моє Кредо
«ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У ЗВИЧНЕ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ НЕСПОДІВАНЕ.
ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У НЕГАРНЕ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ ГАРНЕ.
ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У ЧАСТИНИ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ ЦІЛЕ.
ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У МАЛЕ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ ВЕЛИКЕ.
ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У СЕБЕ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ ВЕСЬ СВІТ».
Вірш посвята моїй першій вчительці:
Я пам'ятаю, як казала
Найперша вчителька моя,
Що буду з дітьми працювати
Зв'яжу зі школою життя.
Слова ці стали, як пророцтво:
Я дітям віддаю життя
Для мене завжди еталоном
Найперша вчителька моя.
Я вдячна своїй рідній школі
Своїм найкращим вчителям,
Їм зобов'язана довіку
Професією та знанням.
Пройшли роки, і моя мрія стати вчителькою нарешті здійснилася. У 2006 році я склала іспити і поступила у Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди на факультет початкової освіти. Під час навчання в університеті приймала активну участь у багатьох педагогічних конференціях, де набула нового досвіду для своєї роботи. А у 2012 році я закінчила університет і отримала диплом магістра.
Зараз я вже 7 років працюю вчителем початкових класів у Чорногородській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів.
Мої маленькі вихованці
Пізнати хочуть дивосвіт,
І я роблю усе для того
Щоб у майбутньому
Це був «найкращий цвіт».
Була запрошена, у 2010 році на районну серпневу конференцію педагогів Макарівщини, де і мала змогу отримати додатковий педагогічний досвід від інших педагогів з більшим досвідом роботи.
Разом зі своїми учнями ми приймали активну участь у житті нашої школи і не тільки:
У 2012 році мої першокласники почали навчання за новою програмою. Їм звичайно нелегко, але ми разом долаємо труднощі у навчанні. Разом з батьками створили комфортні умови для дітей, аби школа для них стала рідною домівкою
Проблема над якою працює вчитель :ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ОСНОВІ ПЕДГОГІНОЇ СПАДЩИНИ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО
Отже, розроблені і апробовані шляхи щодо формування творчої особистості молодшого школяра (на основі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського) дозволяє мені, розглядати запропоновані педагогічні заходи, як один із шляхів інтенсифікації навчально-виховного процесу, щодо формування людини-творця.