Моє Кредо
«ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У ЗВИЧНЕ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ НЕСПОДІВАНЕ.
ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У НЕГАРНЕ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ ГАРНЕ.
ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У ЧАСТИНИ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ ЦІЛЕ.
ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У МАЛЕ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ ВЕЛИКЕ.
ВЧІТЬ ДИТИНУ ВДИВЛЯТИСЬ У СЕБЕ – І ВОНА ПОБАЧИТЬ ВЕСЬ СВІТ».
Вірш посвята моїй першій вчительці:
Я пам'ятаю, як казала
Найперша вчителька моя,
Що буду з дітьми працювати
Зв'яжу зі школою життя.
Слова ці стали, як пророцтво:
Я дітям віддаю життя
Для мене завжди еталоном
Найперша вчителька моя.
Я вдячна своїй рідній школі
Своїм найкращим вчителям,
Їм зобов'язана довіку
Професією та знанням.
Пройшли роки, і моя мрія стати вчителькою нарешті здійснилася. У 2006 році я склала іспити і поступила у Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди на факультет початкової освіти. Під час навчання в університеті приймала активну участь у багатьох педагогічних конференціях, де набула нового досвіду для своєї роботи. А у 2012 році я закінчила університет і отримала диплом магістра.
Зараз я вже 7 років працюю вчителем початкових класів у Чорногородській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів.
Мої маленькі вихованці
Пізнати хочуть дивосвіт,
І я роблю усе для того
Щоб у майбутньому
Це був «найкращий цвіт».
Була запрошена, у 2010 році на районну серпневу конференцію педагогів Макарівщини, де і мала змогу отримати додатковий педагогічний досвід від інших педагогів з більшим досвідом роботи.
Разом зі своїми учнями ми приймали активну участь у житті нашої школи і не тільки:
У 2012 році мої першокласники почали навчання за новою програмою. Їм звичайно нелегко, але ми разом долаємо труднощі у навчанні. Разом з батьками створили комфортні умови для дітей, аби школа для них стала рідною домівкою
Проблема над якою працює вчитель :ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ОСНОВІ ПЕДГОГІНОЇ СПАДЩИНИ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО
Отже, розроблені і апробовані шляхи щодо формування творчої особистості молодшого школяра (на основі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського) дозволяє мені, розглядати запропоновані педагогічні заходи, як один із шляхів інтенсифікації навчально-виховного процесу, щодо формування людини-творця.