Субота, 27.04.2024, 11:31
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Режим роботи школи
Заклад працює 5 днів на тиждень. ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ Вихідні: субота , неділя. 1,2,3,5,6,7,8 класи навчаються в першу зміну. 4 клас - в другу зміну. Розклад дзвінків: 1. 8:30 -9:10 2. 9:20 -10:00 3. 10:10-10:50 4. 11:20-12:00 5. 12:10-12:50 6. 13:00-13:40 7. 13:50-14:30
Контакти
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Корисні сайти
http://makarivskij-rmk4.webnode.com.ua/ http://makariv-rmk.at.ua/ http://www.makarivskyi-rvo.edukit.kiev.ua http://mon.gov.ua/ http://kyiv-obl.gov.ua/ http://www.kyiv-oblosvita.gov.ua/ http://testportal.gov.ua/ http://kievtest.org.ua/ http://kristti.com.ua/ http://www.pedpresa.com/
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 41

Вступ

В 2011 - 2012 навчальному році у школі метододичне об'єднання класних керівників спрямовувало свою діяльність на особистість школяра. Саме така система забезпечує нам єдність і взаємозв'язок планування, організації та аналізу діяльності виховних зусиль педагогічного та учнівського колективів, сім'ї і громадськості.

Основні завдання методичного об'єднання класних керівників:

-         підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

-         забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виконання й соціалізації учнів;

-         озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;

-         вивчення, узагальнення та використання передового досвіду роботи класних керівників;

-         координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

-         сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Метою методоб'єднання класних керівників є:

-         організація колективного планування і колективний аналіз житєдіяльності класних колективів;

-         координація виховної діяльності класних колективів та організація їхньої взаємодії в педагогічному процесі;

-         планування й постійне коригування принципів виховання та соціалізації учнів;

-         організація вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

-         обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;

-         оцінювання роботи членів об'єднання, клопотання перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.

Виховання громадянськості є прерогативою кожного педагога, хоча, через призму сьогоднішніх життєвих подій, переорієнтації на особистісно орієнтооване виховання, яке є дієвим засобом формування в школярів загальнолюдських цінностей, виховання особистості, яка цінує та береже власне хдоров'я та здоров'я інших, а тому хоче і може бути щасливою в умовах сьогоднішнього екстремального життя. А коли щаслива кожна людина, тоді й щаслива держава. Виходячи з цього члени методичнного об'єднання класних керівників школи продовжать працювати над проблемою: „Зміцнення взаємоєв'язку школи і сім'ї як запорука ефективності виховання і розвитку особистості школяра".

Педагогічний колектив школи усвідомлює, що виховати дитину повноцінною особистістю без взаємозв'язку з сім'єю неможливо. Тому родинне виховання вважає пріорітетним у виховній роботі.

Глобалізація, зміна технологій, перехід до інформаційного суспільства спонукають школу змінювати пріорітети й у виховному процесі, застосовувати новітні педагогічні технології. Саме тому в 2009 - 2010 навчальному році вчителі школи спробували нову модель навчально-виховного процесу - пректні технології не тільки в навчанні, а й у вихованні учнів. Дана модель - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету -створити комфортні умови, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність; передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення на основі аналізу обставин та відповідної ситуації певних проблем.

Організація проетного виховання сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.

В 2010 - 2011 навчальному році методоб'єднання класних керівників школи продовжить працювати над вивченням та застосуванням методу проектів, який є є одним із провідних засобів перетворення школи навчання в школу життя. Оволодіння учнями навичками планування власної діяльності, навичками вибору засобів та шляхів її здійснення. Формування та актуалізації життєвого досвіду учнів. Адже діяльність за проектом допомагає учню включитися в активну соціальну дію, суб'єктно-об'єктну парадигму. Проект - це результативна дія.