« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- 2012 Вересень
- 2012 Жовтень
- 2012 Листопад
- 2012 Грудень
- 2013 Січень
- 2013 Травень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Грудень
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
Вступ
В 2011 - 2012 навчальному році у школі метододичне об'єднання класних керівників спрямовувало свою діяльність на особистість школяра. Саме така система забезпечує нам єдність і взаємозв'язок планування, організації та аналізу діяльності виховних зусиль педагогічного та учнівського колективів, сім'ї і громадськості.
Основні завдання методичного об'єднання класних керівників:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виконання й соціалізації учнів;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
- вивчення, узагальнення та використання передового досвіду роботи класних керівників;
- координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Метою методоб'єднання класних керівників є:
- організація колективного планування і колективний аналіз житєдіяльності класних колективів;
- координація виховної діяльності класних колективів та організація їхньої взаємодії в педагогічному процесі;
- планування й постійне коригування принципів виховання та соціалізації учнів;
- організація вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
- обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
- оцінювання роботи членів об'єднання, клопотання перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.
Виховання громадянськості є прерогативою кожного педагога, хоча, через призму сьогоднішніх життєвих подій, переорієнтації на особистісно орієнтооване виховання, яке є дієвим засобом формування в школярів загальнолюдських цінностей, виховання особистості, яка цінує та береже власне хдоров'я та здоров'я інших, а тому хоче і може бути щасливою в умовах сьогоднішнього екстремального життя. А коли щаслива кожна людина, тоді й щаслива держава. Виходячи з цього члени методичнного об'єднання класних керівників школи продовжать працювати над проблемою: „Зміцнення взаємоєв'язку школи і сім'ї як запорука ефективності виховання і розвитку особистості школяра".
Педагогічний колектив школи усвідомлює, що виховати дитину повноцінною особистістю без взаємозв'язку з сім'єю неможливо. Тому родинне виховання вважає пріорітетним у виховній роботі.
Глобалізація, зміна технологій, перехід до інформаційного суспільства спонукають школу змінювати пріорітети й у виховному процесі, застосовувати новітні педагогічні технології. Саме тому в 2009 - 2010 навчальному році вчителі школи спробували нову модель навчально-виховного процесу - пректні технології не тільки в навчанні, а й у вихованні учнів. Дана модель - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету -створити комфортні умови, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність; передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення на основі аналізу обставин та відповідної ситуації певних проблем.
Організація проетного виховання сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.
В 2010 - 2011 навчальному році методоб'єднання класних керівників школи продовжить працювати над вивченням та застосуванням методу проектів, який є є одним із провідних засобів перетворення школи навчання в школу життя. Оволодіння учнями навичками планування власної діяльності, навичками вибору засобів та шляхів її здійснення. Формування та актуалізації життєвого досвіду учнів. Адже діяльність за проектом допомагає учню включитися в активну соціальну дію, суб'єктно-об'єктну парадигму. Проект - це результативна дія.