Вівторок, 17.09.2019, 13:09
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Режим роботи школи
Заклад працює 5 днів на тиждень. ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ Вихідні: субота , неділя. 1,2,3,5,6,7,8 класи навчаються в першу зміну. 4 клас - в другу зміну. Розклад дзвінків: 1. 8:30 -9:10 2. 9:20 -10:00 3. 10:10-10:50 4. 11:20-12:00 5. 12:10-12:50 6. 13:00-13:40 7. 13:50-14:30
Контакти
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Корисні сайти
http://makarivskij-rmk4.webnode.com.ua/ http://makariv-rmk.at.ua/ http://www.makarivskyi-rvo.edukit.kiev.ua http://mon.gov.ua/ http://kyiv-obl.gov.ua/ http://www.kyiv-oblosvita.gov.ua/ http://testportal.gov.ua/ http://kievtest.org.ua/ http://kristti.com.ua/ http://www.pedpresa.com/
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 41

ВСТУП

В 2011 - 2012 навчальному році вчителі початкових класів працювали над проблемою „Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом впровадження проектних технологій". Метою роботи було створення оптимальних психолого-педагогічних умов для індивідуального розвитку особистості.

Важливим напрямом підвищення кваліфікації вчителя, від рівня якого залежить удосконалення навчально-виховного процесу, є методична робота. Саме вона носить безперервний, систематичний характер, тісно пов'язана з проблемами, над якими працюють вчителі, ходом і результатами навчально-виховного процесу: дає можливість організаторам глибоко, протягом певного часу вивчати діяльність і особисті якості вчителів, виявляти недоліки в їхній діяльності і паростки передового педагогічного досвіду.

Враховуючи місце методичної роботи (поряд з курсовою перепідготовкою і атестацією) в підвищенні фахової підготовки вчителів, у школі значне місце відводиться цьому напрямку роботи. Загальна структура методичної роботи початкових класів передбачається і в річному плані роботи школи.

Основні напрямки, за якими планувалась внутрішкільна науково-методична робота:

-         удосконалення змісту науково-методичної роботи; забезпечення її національної спрямованості;

-         вивчення педагогами теорії і методики навчання та виховання, психології, етики;

-         збагачення педагогічних кадрів надбаннями української науки, культури;

-         ґрунтовне вивчення та практична реалізація програм та підручників, розуміння їхніх особливостей і вимог з позиції формування національної школи;

-         удосконалення методики застосування наочних посібників;

-         систематична інформація про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту та методики навчально-виховної роботи.

До складу методоб'єднаня входили 4 вчителі початкових класів: Іванченко Н. П. - голова методоб'єднання, вчитель вищої кваліфікаційної категорії; Ступак Л.М. (освіта - незакінчена (навчається в Переяслав-Хмельницькому педагогічному університеті) вища), Кос О. І. (освіта - вища , І кваліфікаційна категорія),  Дідківська А.О. (освіта - вища, спеціаліст).

На засіданнях методичного об'єднання вчителів початкових класів розглядались питання взаємодії учителя в практиці сучасного уроку, вчителі ознайомлювались з новинками методичної літератури, з нормативними документами міністерства освіти і науки України, проводили відкриті уроки.

Традиційним стало проведення методичних оперативок. Саме вони включали питання опрацювання документів, огляд нових публікацій, професійної преси, наукових рекомендацій.

 

Проведені засідання при директору „Педагогічне стимулювання учнів у процесі навчання і виховання".

Особлива увага під час організації методичної роботи приділалась роботі з молодою вчителькою Дідківською А. О. та вчителькою Ступак Л. М. Для цього використовувались такі форми роботи як парне співробітництво, епізодичні семінари (запитання пропонує молодий вчитель), індивідуальні консультації.

Кожен вчитель проводить самоосвітню діяльність з методичної роботи, результати якої систематизуються в особистих порт-фоліо.

 

 

В 2011 - 2012 навчальному році адміністрацією школи вивчався стан викладання та рівень знань учнів з української мови та математики.

Отже, методична робота в початковій школі проводиться, хоча є ще й багато невирішених питань. Потрібно залучати дітей до участі в конкурсах, районних заходах, покращити стан викладання математики, самоосвітню діяльність спрямувати на вирішення науково-методичної проблеми школи, скласти перспективний план самоосвіти кожного вчителя.

В поточному 2012 - 2013 навчальному році методичне об'єднання вчителів початкових класів подовжуватиме роботу над темою „Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом впровадження проектних технологій", котра спрямована на вирішення проблеми школи "Удосконалення навчання та виховання дітей з позиції особистісно зорієнтованого підходу".

 Методичне об’єднання працюватиме в оновленому складі: Іванченко Н.П., вчитель 4 класу, Мельничук З.П., вчителька 3 класу, Дідківська А.О., вчительк а2 класу, Ступак Л. М., вчителька 1 класу.. У роботі методичного обєднання основна увага приділятиметься використанню інноваційних технологій у поєднанні зі здобутками відомих педагогів. Зокрема спадщини В.О, Сухомлинського. Вчителі вивчатимуть здоров’язберігаючі технології. Адже здоров’я – одна з основних цінностей людини.

 

Проведені засідання при директору „Педагогічне стимулювання учнів у процесі навчання і виховання".

Особлива увага під час організації методичної роботи приділалась роботі з молодою вчителькою Дідківською А. О. та вчителькою Ступак Л. М. Для цього використовувались такі форми роботи як парне співробітництво, епізодичні семінари (запитання пропонує молодий вчитель), індивідуальні консультації.

Кожен вчитель проводить самоосвітню діяльність з методичної роботи, результати якої систематизуються в особистих порт-фоліо.

 

 

В 2011 - 2012 навчальному році адміністрацією школи вивчався стан викладання та рівень знань учнів з української мови та математики.

Отже, методична робота в початковій школі проводиться, хоча є ще й багато невирішених питань. Потрібно залучати дітей до участі в конкурсах, районних заходах, покращити стан викладання математики, самоосвітню діяльність спрямувати на вирішення науково-методичної проблеми школи, скласти перспективний план самоосвіти кожного вчителя.